Naukę gry na skrzypcach rozpoczęła w wieku siedmiu lat w Szkole Muzycznej im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie, którą ukończyła z wyróżnieniem w klasie mgr Katarzyny Baj-Gustaw. Kontynuowała ją w Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu w klasie prof. Eweliny Pachuckiej-Mazurek i as. dr Aleksandry Bryły. W roku 2015 otrzymała tytuł magistra sztuki oraz dyplom z wyróżnieniem w specjalności skrzypce.
W trakcie studiów pierwszego i drugiego stopnia osiągnęła wiele sukcesów, m.in. pięciokrotnie została wybrana członkiem międzynarodowej orkiestry I, Culture, z którą koncertowała w wielu krajach, takich jak: Polska, Białoruś, Ukraina, Mołdawia, Gruzja, Islandia, Szwecja, Dania, Estonia, Litwa, Niemcy, Francja oraz Wielka Brytania. Współpracowała z takimi orkiestrami jak Pan-European Philharmonia (rezydencja i trasa koncertowa w Libanie), International Lutosławski Youth Orchestra (w roli koncertmistrza i muzyka-solisty). Została również wybrana do drugiej edycji Akademii Sinfonia Varsovia, co pozwoliło jej współpracę z orkiestrą od 2013 r. Swoje umiejętności doskonaliła pod okiem wybitnych polskich muzyków i profesorów: prof. Konstantego Andrzeja Kulki, prof. Mirosławy Pawlak, prof. Magdaleny Rezler-Niesiołowskiej, prof. Krzysztofa Węgrzyna, prof. Wandy Wiłkomirskiej, dr Agaty Szymczewskiej; oraz artystów zagranicznych: prof. Grigorija Zhislina, Nathaniela Andersona-Franka, Jana Bjørangera, Rogera Coulla, Claire Thompson, Davida Watkina, Zholta-Thaimer Visontayego.
W roku 2015 została studentką studiów II st. specjalność altówka, w klasie dr hab. Ewy Guzowskiej, prof. AM. Była członkiem zespołu muzyki współczesnej Sepia Ensemble, z którym miała okazję brać udział w 2nd Teheran International Contemporary Music Festival, 43. 44. 45. i 46. festiwalu Poznańska Wiosna Muzyczna, IX i X Międzynarodowym Forum Kompozytorów, festiwalu 7 Nurtów + 7 Premier = 70 lat ZKP, Festival für Aktuelle Musik Randfestspiele, Estonian Music Days, konferencji Musica practica, musica theoretica. Dzięki autorskiemu programowi Zooming zespół podróżował po świecie, szerząc znajomość muzyki polskiej, a także poznając twórczość krajów współpracujących, m.in. Irlandii, Niemiec, Luksemburga, Estonii, Iranu czy Chin. Praca zaowocowała powstaniem wielu kompozycji dedykowanych zespołowi Sepia Ensemble, a także samej Annie Losce.